Ochrona danych osobowych
Działając w oparciu o art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO", niniejszym informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz danych osobowych Pani/Pana dziecka jest Szkoła Podstawowa nr 193 w Łodzi 93-221, ul. Małej Piętnastki 1, NIP: 728-11-60-548 , REGON: 470014357, adres e-mail: kontakt@sp193.elodz.edu.pl reprezentowana przez dyrektora - Panią Anetę Strzelecką.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Pana Pawła Szczepaniaka, z którym kontakt można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod.sp193@cuwo.lodz.pl
- Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
- realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900, 1672, 1718 i 2005), oraz w innych przepisach szczególnych,
- ewidencyjnych,
- związanych z tworzeniem wymaganej przepisami prawa dokumentacji,
- rozliczeń finansowych,
- komunikacji,
- archiwizacyjnych.
- Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), lit. c), lit. e) RODO.
- Odbiorcami danych osobowych będą:
- podmioty zewnętrzne, którym administrator przekazuje dane w związku z działalnością szkoły, w tym np. podmiot świadczący usługi bhp, usługi informatyczne, podmioty dostarczające lub serwisujące oprogramowanie komputerowe wykorzystywane w szkole, czy kancelarie prawne (gdyby okazało się to niezbędne),
- organy publiczne uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania od szkoły danych osobowych.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich poza obszar EOG, jak również do organizacji międzynarodowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 3, a po zakończeniu realizacji tych celów przez okres wynikający z przepisów prawa, ponadto do czasu upływu okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogą się w związku z nimi ujawnić, w przypadku dokumentacji służącej do rozliczeń finansowych do czasu upływu okresu przedawnienia wynikającego z prawa podatkowego, a ponadto przez okresy archiwizacji dokumentów wynikające z przepisów prawa
o archiwizacji (w zależności który z tych okresów będzie trwał najdłużej). - Przysługuje Pani/Panu prawo:
- żądania dostępu do danych oraz ich sprostowania,
- ograniczenia przetwarzania lub usunięcia danych osobowych,
- przeniesienia danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania z uwagi na Pani/ Pana szczególną sytuację,
- zgłoszenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie dopuszczenia się przez szkołę naruszenia obowiązków z zakresu ochrony danych osobowych.
- Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 08-01-2024 - Edycja treści
- 12-05-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 92